[07.05.09] #6 GP Wielkiej Brytanii

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

[07.05.09] #6 GP Wielkiej Brytanii

Pisanie by Wokinger on Czw 07 Maj 2009, 13:48



Kwalifikacje o 19:30, a wyścig o 20:00

Wydarzenie: Wyścig
Data: 07.05.2009 - czwartek
Godzina: 19:30
Tor: JC_Silverstone
Długość: 74 okrążeń
Obowiązkowe: TAK

1.8. Korzystanie z czata.
1.8.1. Korzystanie z czata podczas testów - nieograniczone.
1.8.2. Korzystanie z czata podczas kwalifikacji - dozwolone podczas pobytu w roomie, gdy już będziemy na torze całkowity zakaz korzystania z czata. Zakaz nie dotyczy osoby prowadzącej kwalifikacje.
1.8.3. Korzystanie z czata podczas wyścigu - dozwolone podczas pobytu w roomie, gdy już będziemy na torze całkowity zakaz korzystania z czata.


5. WYŚCIG
5.1. Wyścig ogłaszany jest przez Radę F1SL.
5.2. Czas trwania wyścigu: ustalane indywidualnie dla każdego toru, ogólny wzór: 1500 sekund (25 minut) + reszta okrążenia, która została. Wyjątek stanowi GP Monako.
5.3. W wyścigu musi uczestniczyć dwóch kierowców wyścigowych.
5.4. Gdy któryś z kierowców nie może uczestniczyć w wyścigu z przyczyn losowych, szef zespołu zobowiązany jest poinformować o tym przewodniczącego Rady F1SL poprzez PW/GG wraz z nickiem kierowcy testowego, który będzie go zastępował.
5.5. O podanej godzinie wszyscy kierowcy wyścigowi mają się stawić na serwerze. Czas oczekiwania na kierowców: 5 minut. Po tym czasie kierowca nie może wejść na serwer i uczestniczyć w wyścigu.
5.6. Żeby wystąpić w wyścigu trzeba wziąć udział w kwalifikacjach lub oficjalnych testach. Jeżeli nie weźmie się udziału w kwalifikacjach, w wyścigu startuje się z ostatniej pozycji. W przypadku gdy kilku kierowców nie weźmie udziału w kwalifikacjach, w wyścigu startują oni z ostatnich pozycji w kolejności odwrotnej do zajmowanej pozycji w WDC.
5.7. Kierowca ukończył wyścig, kiedy przejechał 90% lub więcej okrążeń. % ukończonego wyścigu zaokrąglany jest w górę.
5.8. Przed wyścigiem i KWALIFIKACJAMI rozgrywana będzie sesja rozgrzewkowa trwająca 10 okrążeń. Podczas tej sesji będzie sprawdzana stabilność łącza i ew. problemy.
5.9.1. W trakcie wyścigu gdy kierowcy walczą o pozycję (manewr zwany wyprzedzaniem) nie można wyrządzić szkody kierowcy, który zajmuje wyższą pozycję. Poprzez szkodę należy rozumieć: wypchnięcie innego kierowcy poza tor, poza optymalną linię, itd. powodując stratę czasową; przy uderzeniu w bandę i zatrzymaniu się w momencie gdy inny kierowca uderzy w bolid powodując odjechanie; inne sytuacje (użyć rozumu należy aby je zdefiniować). W w/w przypadkach kierowca, który zyskał pozycję, musi ją oddać przy najbliższej możliwej sytuacji (zwalniając na krawędzi toru przepuszczając innego, itp.). W przypadku gdy za walczącymi jest jeszcze kilku kierowców a kierowca chce oddać pozycję musi wyjechać poza tor przepuszczając wszystkich i dopiero gdy tor będzie wolny kontynuować jazdę.
5.9.2. Jeśli kierowca uzna, że inny kierowca postąpił niezgodnie z przepisami, czyli wypchnął go, itd. i nie oddał pozycji, to taki kierowca musi zgłosić incydent do piątku godz. 20:00. Co musi zawierać zgłoszenie:
- filmik ze zdarzenia (można nagrać np. Frapsem czy innym programem)
- dokładny opis sytuacji, która zaszła.
Kierowca na którego został zgłoszony wniosek może się bronić wypowiadając się i opisując sytuację ze swojej perspektywy. Może również przyznać się do błędu przepraszając przeciwnika.
5.9.3. Wszystkie wnioski z incydentami Rada F1SL rozpatrzy do soboty godz. 20:00 (możliwe odstępstwa) i ogłosi werdykt.
5.9.4. Do zgłaszania incydentów będzie zakładany odpowiedni temat i tam proszę wszystko umieszczać.
5.9.5. Możliwe kary nałożone na kierowcę:
- ostrzeżenie (3 ostrzeżenia=kara Drive Through w następnym wyścigu)
- kara doliczenia czasu do czasu końcowego:
# 10 sekund
# 25 sekund
- przesunięcie na starcie następnego wyścigu o:
# 3 pozycje
# 5 pozycji
- start z końca stawki w następnym wyścigu
- dyskwalifikacja kierowcy na następne GP/kilka następnych GP/cały sezon
- inne (w zależności od tego co jeszcze Rada wymyśli)
5.9.6. Kierowca może otrzymać kilka kar.
5.9.7. Kary nie obowiązują na pierwszych kilku zakrętach gdzie wszyscy kierowcy są w kupie i wszystko się może zdarzyć. Jest to luźny przepis, brany na rozum. Oczywiście można zgłaszać incydenty na kilku pierwszych zakrętach, Rada obejrzy i zdecyduje czy nadaje się to na karę czy nie.
5.9.8. Kara, którą otrzymał kierowca na następny wyścig obowiązuje w PIERWSZYM wyścigu po otrzymaniu kary, w którym kierowca WEŹMIE UDZIAŁ.
avatar
Wokinger
F1SL LEGEND
F1SL LEGEND

Liczba postów : 2751
Age : 25
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

Re: [07.05.09] #6 GP Wielkiej Brytanii

Pisanie by kacity on Czw 07 Maj 2009, 16:10

Ja się spóźnię.
avatar
kacity
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 259
Age : 24
Skąd : Szczecinek
Registration date : 27/11/2007

http://www.artifice.pl

Powrót do góry Go down

Re: [07.05.09] #6 GP Wielkiej Brytanii

Pisanie by Pelbel on Czw 07 Maj 2009, 18:34

Jaki chcesz kolorek CalusS :P Stawiam na niebieski!!!
rapidshare.com autosave.rar

Pelbel
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 899
Registration date : 21/12/2007

Powrót do góry Go down

Re: [07.05.09] #6 GP Wielkiej Brytanii

Pisanie by Bulbinek on Czw 07 Maj 2009, 18:56

Mój krótki i dosadny komentarz do wyścigu: potwierdzona została druga zasada F1 - Bulbinek zawsze zajmuje 2. lub 4. miejsce :P.
avatar
Bulbinek
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 897
Age : 27
Skąd : Wrocław
Registration date : 19/09/2008

Powrót do góry Go down

Re: [07.05.09] #6 GP Wielkiej Brytanii

Pisanie by Wokinger on Pią 08 Maj 2009, 08:22

Szkoda mi tych dwóch lagów. Gdyby nie one szanse na zwycięstwo były realne. W sumie 2 lagi + postój dały 40s straty. Sam postój 18s. Strata do zwycięzcy 18s. Walka o zwycięstwo byłaby przednia.

Początek 33 okr. ok.3% paliwa. Musiało to wystarczyć do końca okrążenia, jednak ogromny lag spowodował, że nawet 3% to było mało... Przed aleją serwisową brakło mi paliwa i jakoś się dotoczyłem, ale strata była ogromna. Do CalusSa ponad 1 okr. Potem drugi lag i strata do CalusSa wyniosła prawie 2 okr. Potem została mi spokojna jazda, żeby dojechać wyżej niż na 6 pozycji i udało się.
Przepraszam jeżeli komuś przeszkodziłem w wyścigu, ale po tych lagach miałem problemy z orientacją gdzie jestem w stawce, a potem jazda w czwórce CalusS, Pelbel, Bulbinek i ja, gdzie z Bulbinkiem byliśmy dublowani nie była prosta.


Ostatnio zmieniony przez Wokinger dnia Pią 08 Maj 2009, 10:52, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Wokinger
F1SL LEGEND
F1SL LEGEND

Liczba postów : 2751
Age : 25
Skąd : Chrzanów
Registration date : 20/11/2007

Powrót do góry Go down

Re: [07.05.09] #6 GP Wielkiej Brytanii

Pisanie by Skalpel44 on Pią 08 Maj 2009, 09:12

Ta z tymi lagami smiesznie bylo miejscami. Mojego bolidu nie ruszalo nic ale jak mnie jakas skanska dublowac chciala to nia rzucalo na prawo i na lewo i nie wiedzialem gdzie zjechac zeby nic mu nie zrobic heh xD
A to co się dzieje z Adam_333 to bez komentarza...lag czy premedytacja?
avatar
Skalpel44
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 42
Age : 24
Skąd : Falubaziarnia ; D
Registration date : 05/04/2009

Powrót do góry Go down

Re: [07.05.09] #6 GP Wielkiej Brytanii

Pisanie by Adam_333 on Pią 08 Maj 2009, 19:11

Skalpel44.Miałem wielkie lagi wogóle nie moglem jechać:)
avatar
Adam_333
kibic F1SL
kibic F1SL

Liczba postów : 136
Age : 19
Skąd : 2 Stolica Polski:)
Registration date : 05/02/2009

http://www.siepietnica.tk

Powrót do góry Go down

Re: [07.05.09] #6 GP Wielkiej Brytanii

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach